Handels- og leveringsbetingelser


Indledning

Møblér med Wengberg ejes og drives af Wengbergs Møbler A/S, CVR 19738582, Åsøvej 2, 4171 Glumsø, Tlf. 57 64 60 94, mail: wengberg@mobler.dk

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse ved køb af varer i vores fysiske butik i Glumsø til afhentning og levering i Danmark.

Se her for salgs- og leveringsbetingelser ved køb i vores webshop.

Priser

Hos Møblér med Wengberg gør vi det ypperste for altid at levere kvalitetsmøbler til en fair pris, så du kun betaler for varen uden fordyrende mellemled. Skulle du undtagelsesvis finde fejl, er du meget velkommen til at kontakte os på wengberg@mobler.dk. Vi tager forbehold for fejl på prisskilte og prismærker.
Alle priser er opgivet i danske kroner inklusive moms.

Garanti for god og ærlig vejledning

Møblér med Wengberg er medlem af Danske Møbelhandlere. Som kunde hos Møblér med Wengberg er det din garanti for bl.a. god og ærlig vejledning før og efter købet. Som medlem af Danske Møbelhandlere er vi omfattet af Møbelgarantien, som er Danmarks ældste og eneste kollektive garanti. Læs mere om Danske Møbelhandlere og Møbelgarantien på www.moebler.dk

Levering og afhentning

Du kan selvfølgelig hente dine varer hos os, hvis du har mulighed for det.

Vi leverer i hele landet. På sjælland leverer vi med vores egen bil og med vores egne chauffører. Småpakker leveres med Postdanmark eller lignende leverandør.

Vi leverer som udgangspunkt kun i Danmark, men varer uden kompliceret logistik og beskaffenhed kan sagtens leveres til udlandet.  

Returnering/fortrydelse af køb

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til vores butik.

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

VIGTIGT!
Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

OBS! Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb. 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug.
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail eller telefonisk henvendelse.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. 

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på fragt for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Statistik

Møblér fører statistik over hvilke dele af websitet, og hvilke produkter vores kunder besøger. Møblér anvender disse informationer til at optimere de produkter og sider, vores besøgende anvender mest. Vi videregiver ikke disse informationer til tredjemand.





Find os på Facebook

wengberg_logo

Åbningstider hos Møblér med Wengberg


Man- torsdag    09:30 - 17:30
Fredag              09:30 - 18:30
Lørdag              09:30 - 14:00

Åbent 1. søndag i måneden fra 11-15.

Næste søndagsåben er 05-11-2017

Lukket alle helligdage.
wengberg_logo


wengberg_logo